تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله ارتش نیجریه به مسلمانان در ایالت کاتسینا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی جلسه امنیتی کفیل رییس جمهور نیجریه با سران امنیتی این کشور، ارتش نیجریه بدون هیچ دستور العمل رسمی به مسلمانان ایالت کاتسینا حمله کرد که در نتیجه آن چندین نفر به شدت زخمی شدند. 

به نظر می رسد هدف از این اقدام درگیر کردن یمی اوسینبایو کفیل رییس جمهور نیجریه با مسایل امنیتی موجود و خشونت های جاری برضد مسلمانان در این کشور بوده است. 

این حادثه در حالی روی داد که محمد بوهاری رییس جمهور نیجریه برای درمان به لندن رفته است و ارتش و شخص وی به علت نقض حقوق بشر درباره مسلمانان ساکن شمال نیجریه مورد تحقیقات جاری دیوان بین المللی کیفری قرار دارند. 

تحلیلگران می گویند هدف از حمله ارتش، همدست کردن ارتش و کفیل رییس جمهور درباره خشونتها برضد مسلمان است تا احتمالا از اقدامات آتی وی برضد نیروهای ارتش و نیز دولت محلی ایالت کادونا جلوگیری شود. 

نهادها و سازمان های بین المللی از دولت فدرال نیجریه خواسته اند برضد نظامیانی که در کشتار زاریا و مدفون کردن پنهانی قربانیان این حادثه دست داشته اند، اقدام کند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله ارتش نیجریه به مسلمانان در ایالت کاتسینا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..