تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران همچنان پایین در رنکینگ تیم‌های آسیایی!

ایران همچنان پایین در رنکینگ تیم‌های آسیایی!

ورزش > فوتبال ملی - در جدیدترین رنکینگ آسیایی لیگ قهرمانان، ایران کشور هشتم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ای اف سی هر هفته امتیازهای فنی تیم های لیگ قهرمانان آسیا را به روز می کند. درحالی که ایران در هفته اول این بازی ها در رده 10 آسیا قرار گرفته بود، این هفته و به لطف سه برد نمایندگانش و رسیدن به امتیاز 59.69 به جایگاه هشتم رسید . هر هفته و با امتیازهایی که نمایندگان آسیایی کشورها کسب می کنند، جایگاه تیم ها در این رنکینگ تغییر می کند اما آنچه مشخص شده، این است که در دور آینده بازی ها هم، همچنان سهمیه 2+2 ایران قطعی شده است و قرار نیست یک سهمیه از کشورمان کسر شود.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران همچنان پایین در رنکینگ تیم‌های آسیایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..