تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنابه بازیگر «گشت ارشاد» به منتقد جنجالی/ بی‌انصاف نباشید، فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست/ عکس

کنابه بازیگر «گشت ارشاد» به منتقد جنجالی/ بی‌انصاف نباشید، فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست/ عکس

فرهنگ > سینما - پس از حمله اخیر محمدرضا گلزار به مسعود فراستی ساعد سهیلی بازیگر «گشت ۲» با اعلام خبر صدور پروانه نمایش گرفتن فیلم، با کنایه گفت، «فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر حضور مسعود فراستی در کمیسیون فرهنگی مجلس و صحبت‌های او درباره فیلم «گشت ۲» جنجال‌های بسیاری به پا کرده بود. این منتقد جنجالی البته در چند وقت اخیر همواره خبرساز بوده است که آخرین آن به واکنش تند محمدرضا گلراز به نقدهای فراستی باز می‌گردد. گلزار فراستی را به دردنخورترین آدم سینمای ایران خوانده بود. 

حالا پس از صدور پروانه نمایش فیلم «گشت ۲» ساعد سهیلی در یک پست اینستاگرامی نوشته است: «فراستی به دردنخورترين آدم سينما نيست... بی‌انصاف نباشيد، اون خيلی‌ها رو به خنده انداخته و به نظرم گوگولی‌ترين و بانمک‌ترين آدم سينماست»

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنابه بازیگر «گشت ارشاد» به منتقد جنجالی/ بی‌انصاف نباشید، فراستی به دردنخورترین آدم سینما نیست/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..