تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورددار مدارک دانشگاهی را بشناسید

به گزارش افکارنیوز،

لوسیانو بایتی که اصالتا اهل ایتالیا است و در نزدیکی شهر رم زندگی می‌کند با داشتن بیشترین مدارک دانشگاهی به رکورددار گینس تبدیل شده و نامش به عنوان کسی که چندین لیسانس و فوق لیسانس دارد در این کتاب به ثبت رسیده است. 

لوسیانو که 70 ساله است، اولین نفری است که چنین رکوردی در گینس را به خود اختصاص می‌دهد؛ وی اولین رکورد کتاب گینس را در سال 2002 هنگامی‌که 8 مدرک دانشگاهی داشت به ثبت رسانید.

بایتی که در حال حاضر روی هم رفته 15 لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مختلف از جمله فلسفه، حقوق، جامعه‌شناسی و ادبیات دارد؛ در تلاش است تا بتواند شانزدهمین مدرک خود را در رشته علوم تغذیه بگیرد.
بایتی مدیر سابق یک مدرسه متوسطه است و مطالعه خود را از 3 صبح شروع می‌کند و تا آخر وقت ادامه می‌دهد، هم‌چنین ساعت خواب وی کوتاه است. 

لوسیانو اکثر مدارک خود را از دانشگاه ساپینزا در رم گرفته است. 

ساپینزا بزرگ‌ترین دانشگاه اروپا و قدیمی‌ترین دانشگاه شهر رم در ایتالیا است که در سال 1303 میلادی، تأسیس شده‌ است. بر طبق رتبه‌بندی آکادمیک دانشگاه‌های جهان، دانشگاه ساپینزا در بین 30 دانشگاه برتر اروپا جای دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورددار مدارک دانشگاهی را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..