تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مسئول مراسم اسکار اخراج شدند +عکس

ساعت 24-دفتری که طی دهه‌ها مسئولیت اهدای جوایز مراسم اسکار را برعهده داشت اعلام کرد با ۲ نفری که در شب مراسم اسکار در یکشنبه شب موجب اشتباه پیش آمده شدند، قطع همکاری کرده است.

 شریل بون ایزاکس رییس آکادمی اسکار اعلام کرد به دنبال اشتباهی که سر اعلام اسم فیلم برنده اسکار در مراسم اهدای جوایز اسکار هشتاد و نهم پیش آمد دو فردی که از سوی دفتر «پرایس‌واترهاوس‌کوپرز» مسئولیت رساندن پاکت‌های اسامی برندگان به افراد اهدا کننده جوایز را داشتند و موجب این اشتباه شدند، برای همیشه از همکاری با این دفتر اخراج شدند.

دو مسئول مراسم اسکار اخراج شدند


برایان کالینان و مارتا رویز دو عضوی هستند که دیگر در برنامه‌های بعدی آکادمی هیچ مسئولیتی بر عهده آنها نخواهد بود.

در بیانیه این دفتر نیز اعلام شده بود کالینان پاکت اشتباه را به دست وارن بینی و فی داناوی داد که در واقع پاکت رزرو اعلام اسم بهترین بازیگر زن برای فیلم «لالالند» بود و موجب شد تا وارن بیتی و فی داناوی نیز به اشتباه نام فیلم برنده را «لالالند» اعلام کند. این در حالی بود که فیلم برنده «مهتاب» بود و اصلا پاکتی که نام «مهتاب» روی آن نوشت شده بود به دست اعلام کنندگان جایزه داده نشد.

گفته شده اشتباه از سوی کالینان پیش آمده که به جای تمرکز روی وظیفه خود مشعول توییت کردن تصاویر پشت صحنه اسکار بود و در همان لحظه تصویری از اما استون با جایزه اسکار را توییت کرده بود.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مسئول مراسم اسکار اخراج شدند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..