تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا به CAS

فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا بابت ثبت دو شکست فنی برای تیم ملی این کشور به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.

به گزارش بولتن نیوز، فدراسیون فوتبال بولیوی در اعتراض به تصمیم فیفا مبنی بر درج دو شکست فنی در دیدارهای تیم ملی‌ این کشور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2028 روسیه شکایت خود را به دادگاه CAS  ارائه داد.

کمیته انضباطی فیفا اوایل ماه نوامبر سال 2016 میلادی (آبان 1395) دو شکست فنی برای تیم ملی فوتبال بولیوی برابر پرو و شیلی به دلیل استفاده غیرقانونی از نلسون کابررا، بازیکن پارگوئه‌ای در نظر گرفت. کابررا پس از دریافت پاسپورت بولیوی در ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور به میدان رفت اما طبق قوانین فیفا او باید پس از 5 سال اقامت مستمر در بولیوی بازی می‌کرد.

تیم ملی فوتبال بولیوی پس از ثبت دو شکست فنی در نتایج دیدارهای خود برابر پرو و شیلی با 7 امتیاز به جایگاه نهم جدول رده‌‌بندی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در قاره آمریکای جنوبی سقوط کرد.

سایت رسمی دادگاه CAS امروز (پنجشنبه) دریافت شکایت فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا را تایید کرد. این دادگاه بین‌المللی ورزش تاریخ دقیقی برای اتخاذ تصمیم نهایی درباره این پرونده مشخص نکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا به CAS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..