تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشونت،چه عوارضی بر تربیت فرزندان خواهد داشت

والدین لازم است برای تربیت کودکانشان وقت بسیاری صرف کنند تا تاثیرات آن را در سنین بالاتر فرزندان خود مشاهده نمایند.تعدادی از پدر و مادرها برای تربیت فرزندان خود به خشونت متوسل می شوند و از رفتارهایی مانند فریاد زدن، کتک زدن و تهدیدها استفاده می کنند.مطالعه جدیدی بیان می‌کند که تربیت فرزندان با خشونت،باعث بدتر شدن رفتار نوجوانان می‌شود.

محققان با پایش نزدیک به ۱۵۰۰ دانش‌آموز در طول نه سال دریافتند آنهایی که در پایه هفتم تربیت خشن داشته‌اند، با احتمال بیشتری به رفتارهای ناسالم مثل رابطه جنسی زودرس دست می‌زنند.
به علاوه محققان فهمیدند که احتمال اخراج شدن آنهایی که تربیت خشن داشته‌اند بیشتر است.
روشل هنتگز، دانشجوی فوق‌دکتری روان‌شناسی در دانشگاه پیتسبورگ، گفت: «ما آماده‌ایم تا به نشانه‌های محیطی توجه کنیم. اگر در محیطی باشیم که خشونت و خطر در آن زیاد است، به احتمال زیاد دنبال پاداش‌های فوری و کوتاه‌مدت خواهیم بود. در عوض، اگر در یک محیط پایدار و امن باشیم، منطقی است که منابع‌مان را در جهت یک هدف بلندمدت مثل تحصیل قرار دهیم.»
اگرچه این مطالعه رابطه‌ای را بین تربیت خشن و نتایج منفی نشان داد، اثبات‌کننده یک رابطه علت و معلولی نبود.
به گفته مؤلفان مطالعه، از هر سه نفر امریکایی، دو نفر قبل از گرفتن مدرک دانشگاهی تحصیل را کنار می‌گذارند. تحقیقات قبلی هم نشان داده کودکانی که در معرض تربیت خشن قرار می‌گیرند در معرض خطر بیشتری برای دچار شدن به مشکلات مدرسه و اخراج قرار دارند.

منبع:سلامانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشونت،چه عوارضی بر تربیت فرزندان خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..