تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقات شنای آموزشگاه های استان خراسان شمالی به میزبانی شهرستان جاجرم

ساعت: 19:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052932

مسابقات شنای آموزشگاه های استان خراسان شمالی به منظور شناخت نفرات برتر استان در مجموعه آبی بدرالدین جاجرمی شهرستان جاجرم برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، غلامرضا عابدینی مدیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این مسابقات که با حضور دانش آموزان دختر شهرستان هایجاجرم. بجنورد. شیروان. اسفراین و گرمه برگزار گردید شناگران با هم به رقابت پرداختند و در نهایت نفرات برتر مشخص شدند.

وی افزود:دانش آموزان شهرستان بجنورد در سکوی اول قرار گرفتند و دانش آموزان شهرستان های شیروان و جاجرم به ترتیب موفق به کسب رتبه های دوم و وسوم شدند.

عابدینی تصریح کرد:مراسم اهدای مدال ها و جوایز با حضور متین لنگری معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی برگزار گردید.

پایان خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقات شنای آموزشگاه های استان خراسان شمالی به میزبانی شهرستان جاجرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..