تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری پدر قاتل در تبریز

دستگیری پدر قاتل در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سرهنگ اسمعیل پور معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در پی به قتل رسیدن دو دختر بچه در شب گذشته و متواری شدن قاتل، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و ساعت 15 امروز محل اختفاء وی کشف شد.

وی ادامه داد: پس از عملیات پلیسی که با تعقیب و گریز همراه بود با تیراندازی به چرخ خودرو، قاتل مجبور به توقف شد  و زمانی که خود را در محاصره پلیس دید اقدام به خود زنی کرد که بلافاصله دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ اسمعیل پور تصریح کرد : با تلاش و کوشش پلیس قاتل در کمتر از 18 ساعت دستگیر شد و بررسی ها تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری پدر قاتل در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..