تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم فاطمیه در پایتخت بلاروس برپا شد

به گزارش ایرنا، در این آئین که شامگاه پنجشنبه پس از ادای نماز جماعت با حضور مصطفی اویسی سفیر ایران در بلاروس و شرکت دانشجویان، ایرانیان مقیم و کارکنان سفارت و نهادهای ایرانی برگزار شد، سیدعبدالمجید شفائی رایزن فرهنگی سفارت در خصوص زندگانی حضرت صدیقه طاهره (س)، خطبه فدکیه و نیز درس آموزی از زندگی کوتاه ولی پربار آن حضرت سخنرانی کرد.
رایزن فرهنگی سفارت ایران گفت: جایگاه ویژه حضرت زهرا (س) در اسلام فراتر از مذهب و نگرش های مختلف است و آن حضرت مورد احترام مسلمانان در سراسر جهان قرار دارند.
وی گفت: هم اکنون در بسیاری از کشورهای با جمعیت بیشتر اهل سنت، تکریم شخصیت دختر گرامی حضرت پیامبر در قالب مراسم و آئین های ویژه ای برگزار و هرسال نیز بر دامنه آن افزوده می شود.
خواندن زیارت نامه حضرت فاطمه (س)، مرثیه سرایی و توسل به آن بانوی گرامی نیز از دیگر بخش های مراسم فاطمیه در مینسک بود.
اروپام 1516 ** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم فاطمیه در پایتخت بلاروس برپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..