تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزای عمومی در اوکراین اعلام شد

به گزارش ایرنا، انفجار گاز متان در یک معدن ذغال سنگ در استان لووف در غرب اوکراین که امروز رخ داد، جان 11معدنچی را گرفت و 23 نفر دیگر هم که محبوس شده بودند نجات یافتند، اما حال 9 نفر مجروحان وخیم اعلام شده است.
این حادثه در معدن ذغال سنگ استپنایا در بخش گلوخوف منطقه سوکالسک استان لووف در غرب اوکراین رخ داد.
خبرگزاری ایتارتاس نوشت: هنگام وقوع حادثه، بیش از 170 معدنچی در محل حضور داشتند که 34 نفر در بخش آسیب دیده معدن قرار داشتند.
به دستور پترو پوروشنکو رئیس جمهوری اوکراین فردا جمعه در این کشور عزای عمومی اعلام شد و ولادیمیر گرویسمان نخست وزیر اوکراین نیز برای رسیدگی به این حادثه عازم استان لووف شد.
حوادث معدن در اوکراین در سال های اخیر جان دهها نفر را گرفته است.
بزرگترین حادثه نوامبر سال 2007 در معدن زاسیادکو در استان دونتسک رخ داد که بر اثر آن 106 معدنچی کشته شدند.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزای عمومی در اوکراین اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..