تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالنامه ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن هنرهای نمایشی ایران با به روز رسانی منابع، مستندات تئاتر و اسامی بیش از 7000 هنرمند فعال سراسر کشور، افزودن بخش معرفی 580 گروه نمایشی ثبت شده تئاتر ایران و ... چهارمین سالنامه تئاتر ایران را منتشر کرد.

طبق اعلام این انجمن، سالنامه تئاتر ایران به عنوان مرجعی متقن، با ارائه  اطلاعات تخصصی تئاتر به عنوان مستندی در دسترس، ادای احترامی به اصحاب تئاتر و اتفاقات تاثیرگذار تئاتری است.

این سالنامه هنری به کوشش علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و در شکل و شمایلی متفاوت تهیه و منتشر شده است.

سالنامه تئاتر ایران، آثار و احوال یک سال تئاتر را با انتشار عکس‌های برگزیده رویدادهای ملی و بین‌المللی تئاتر ایران به تصویر کشیده است.

گاهنامه تئاتر، تاریخ اجمالی تئاتر جهان، زادروز هنرمندان تئاتر، سالروز درگذشت هنرمندان فقید، کتاب‌نگاری تئاتر ایران، فهرست آثار اجرای شده در سال 1395، فهرست تماشاخانه‌های خصوصی، معرفی سالن‌های تئاتر سراسر کشور، آدرس و شماره تلفن آموزشگاه‌های فعال تئاتر، فهرست کتاب‌های انتشارات نمایش و فهرست شماره‌های مجله نمایش را می‌توان به عنوان بخش‌های متنوع و کاربردی این سالنامه نام برد.

در شناسنامه این سالنامه از پژوهشگران، سرپرستان گروه‌های نمایشی، مراکز و اماکن تئاتری و مخاطبان تئاتر درخواست شده است تا نظرات، اصلاحات و اطلاعات تکمیلی خود را جهت درج در سالنامه  آتی ارسال کنند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالنامه ۱۳۹۶ تئاتر ایران منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..