تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی پنجمین بازیکن برتردوردوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا+جدول

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رده پنجم برترین بازیکنان دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست برترین بازیکنان دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در غرب و شرق قاره کهن را اعلام کرد که در این فهرست مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با کسب نمره 8.6 رده پنجم را به خود اختصاص داده است.
 
در این رده‌بندی کیم این سونگ مهاجم تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با کسب نمرده 9.2، هم تیمی او میسلاو اورسیچ با کسب نمره 9، لی چانگ مین مهاجم تیم ججو یونایتد کره جنوبی و الکس تیکسیرا مهاجم تیم جیانگسو سونینگ چین هر دو با کسب نمره 8.9 به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفته‌اند.
 

طارمی در این دور از رقابت‌ها، در بازی پرسپولیس برابر الوحده امارات دو گل زد، 25 پاس داد و 4 شوت شلیک کرد.

طارمی پنجمین بازیکن برتردوردوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا+جدول 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی پنجمین بازیکن برتردوردوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا+جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..