تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسمی/سورپرایز علی دایی مقابل پرسپولیس رونمایی شد

آی تی سی سجاد شهباززاده مهاجم جدید نفت تهران صادر شد.

به گزارش کاپ،طبق اعلام حسین شهریاری سرپرست باشگاه نفت  سجاد شهباززاده که قراردادش روز چهارشنبه ثبت شده بود با صدور ای تی سی مشکلی برای همراهی تیم نفت در بازی های پیش رو ندارد.

اقدامات مربوط به دریافت آی تی سی شهباززاده از سوی واحد بین الملل باشگاه انجام شد وآی تی سی شهباززاده امروز صادر شد.
شهباززاده مهاجم سابق سایپا و استقلال در نیم فصل اول عضو تیم الانیا اسپور ترکیه بود و پس از فسخ قرارداد با این تیم و منتفی شدن حضورش در تراکتور سازی در حالی که از چند تیم پیشنهاد داشت پس از گفت و گو با دایی و خلیلی با شهریاری سرپرست باشگاه نفت برای قراردادی تا پایان فصل جاری به توافق رسید و می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی در بازی با پرسپولیس به میدان برود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسمی/سورپرایز علی دایی مقابل پرسپولیس رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..