تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانوکیا در انگلیس می‌ماند

بازیکن سابق اینترمیلان قصد ماندن در لیگ برتر انگلیس را دارد.

 به گزارش کاپ، آندره‌آ رانوکیا، مدافع سابق اینترمیلان اعلام کرد قصد دارد فصل آینده هم در هال‌سیتی بماند.

  او در فصل نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی تا پایان فصل از اینتر به هال‌سیتی پیوست و حالا مایل است پس از انقضای مدت قرارداد قرضی یک فصل دیگر در تیم بماند. 

 او در این باره گفت: در هال‌سیتی و لیگ برتر انگلیس شرایطی را تجربه می‌کنم که در 29 سال زندگی‌ام به چشم ندیده‌ام.استادیوم، هواداران و زمین‌ها بسیار بزرگ هستند و امیدوارم فصل آینده هم اینجا بمانم.با اینتر و سرمربی‌اش مشکلی نداشتم اما ترجیح دادم در 29 سالگی یک فضای متفاوت را تجربه کنم. سرنوشت فصل قابل پیش‌بینی نیست. اینجا همه برای رقم زدن بهترین فصل ممکن برای باشگاه از جان و دل تلاش می‌کنند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانوکیا در انگلیس می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..