تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 شهید گمنام در شهرهای بردستان و جم استان بوشهر تشییع شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، مردم شهیدپرور شهرهای بردستان جم بعدازظهر امروز میزبان شهدای گمنام والامقام هشت سال دفاع مقدس بود که بر روی دستان قدرشناس مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرها تشییع و خاکسپاری شد.

امروز مردم شهر بردستان شهرستان دیر میزبان سه شهید گمنام بودند که با شعارهای این گل پر پر از کجا آمده از سفر کربلا آمده و شهیدان زنده‌اند الله اکبر ، شهیدان والامقام را تشییع و خاکسپاری کردند.

شهدای یاد شده که در عملیات‌های رمضان، بیت المقدس و کربلای 4 به شهادت رسیدند دارای سن،19،20و26 سال سن بودند.

مردم شهیدپرور جم نیر امروز میزبان دو شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس بود که بر روی دستان مردم تشییع و در این شهر خاکسپاری شد.

این شهدا 18 و 20 ساله هستند که در شرق دجله و منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند.   

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه  7 شهید گمنام در استان بوشهر تشییع شد اظهار داشت: با تشییع و دفن این 7 شهید در شهرهای بردستان، جم و منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به 124 شهید گمنام رسیده است.

احمد موحد افزود:  استان بوشهر با ورود این شهیدان والامقام، اکنون میزبان 124 شهید گمنام است که در دانشگاه‌ها، بوستان‌ها و پادگان‌ها به خاک سپرده شدند.

وی تصریح کرد: 11 شهید در گلزار شهدا و 113 شهید نیز در خارج از گلزار شهدا در 44 نقطه دفن شده‌اند.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 شهید گمنام در شهرهای بردستان و جم استان بوشهر تشییع شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..