تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشییع پیکر شهید منصورعلی مهدی آرانی بروی دستان عزاداران فاطمی

به گزارش خبرنگار مهر، مردم آران و بیدگل در سالروز شهادت حضرت زهرا (ع) پیکر شهید منصور علی مهدی برادر دو شهید سرافراز ناصر و حسین علی مهدی آرانی را تشییع کردند و در گلزار شهدای دار السلام کاشان در کنار دو برادرش شهیدش آرام گرفت.

شهید منصور علی مهدی آرانی در سال ۱۳۴۴ در آران و بیدگل بدنیا آمد و بعد از تحصیلات مقدماتی،دانش آموزسال سوم دبیرستان امام دررشته علوم اقتصادی شد سپس از طرف بسیج به جبهه های نبرد اعزام شد و در عملیات والفجر یک درمنطقه فکه درسن ۱۸ سالگی مفقود شد.

او اولین شهید خانواده سه شهید علی مهدی آرانی است.

بعد از چهار سال از مفقود الاثر بودن منصور، ناصر در حالیکه متاهل بود و یک پسر داشت درسن ۲۴ سالگی به شهادت رسید، پس از ۱۱ ماه حسین سومین شهید خانواده علی مهدی آرانی، در سن ۲۰ سالگی مفقود شد و بعد از ۹ سال پیکر مطهرش به میهن بازگشت و در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.

پدر بزرگوار این سه شهید نیز درسال ۱۳۶۹ درحالیکه ۲ مفقود و یک شهید تقدیم کرده بود به دیدار فرزندانش شتافت، مادر بزرگوارشان نیز درسال ۱۳۸۵ و در داغ فراق منصور به دیدار حق شتافت.

اکنون بعد از ۳۳ سال پیکر شهید منصور علی مهدی به آغوش خانواده و مردم شهید پرور منطقه بازگشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشییع پیکر شهید منصورعلی مهدی آرانی بروی دستان عزاداران فاطمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..