تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: سوپر اسلوموشن ضبط شده توسط اکسپریا XZ Premium

سونی در MWC 2017 از اکسپریا XZ Premium رونمایی کرد. صفحه نمایش 4K که با لایه محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و البته پردازنده اسنپدراگون 835 آن ما را به اندازه کافی شگفت زده کرد اما سونی دست بردار نبود و با در نظر گرفتن حالت سوپر اسلوموشن در این پرچمدار آتش بازی خود را تکمیل کرد.

XZ Premium اولین اسمارت فونی است که به سوپر اسلوموشن مجهز است. رزولوشن دوربین این پرچمدار از 23 مگاپیکسل در نسل قبلی به 19 مگاپیکسل کاهش یافته است اما با افزایش سایز پیکسل‌ها تصویر نهایی بهتر از گذشته خواهد بود. دوربین جلوی دستگاه هم 13 مگاپیکسلی است که لنزی 22 میلی متری با زاویه باز دارد. ضریب F یا همان میزان گشودگی دهانه دیافراگم لنزهای هر دو دوربین هم عدد 2 است. ثبیت کننده 5 محوره اختصاصی سونی نیز به ثبت تصاویر با کیفیت بهتر کمک می‌کند.

سوپر اسلوموشن این گوشی قادر خواهد بود که تصاویر آهسته را با سرعت تحسین برانگیز 960 فریم در ثانیه ثبت کند. برای این که به عظمت این رقم پی ببرید باید بدانید که آیفون 7 پلاس در حالت اسلوموشن سرعتی معادل 240 فریم دارد. این یعنی پرچمدار سونی می‌تواند تصاویر را 4 برابر آهسته‌تر از بهترین اسلوموشن‌های موجود ثبت کند.

در فیلم زیر نمونه سوپر اسلوموشن‌های این گوشی را که سونی ثبت کرده مشاهده می‌کنید.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، XZ Premium اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 است و قبل از گلکسی S8 سامسونگ روانه بازارها خواهد شد.

منبع: GSMArena

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

من یه جوون عاشقم.. عاشق دنیای فناوری و از این‌که براتون می‌نویسم خیلی خوش‌حالم..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: سوپر اسلوموشن ضبط شده توسط اکسپریا XZ Premium»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..