تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلخال آماده برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی شد

سید ناصر میرمرسلی پنج شنبه درگفتگو با ایرنا افزود:هم اکنون محل برگزاری این جشنواره درمنطقه طهرستان درکیلومتر 11 جاده خلخال به شاهرود برای پذیرایی ازمیهمانان آماده شده است .
وی با بیان اینکه این جشنواره ساعت 10 صبح جمعه با حضور ورزشکارانی از مناطق مختلف استان اردبیل شروع شده وبا برگزاری مراسم اختتامیه در ساعت 16 عصر به کار خود پایان می دهد.
وی اظهار کرد: منطقه طهرستان برای برگزاری جشنواره مناسب بوده و با وجود برف زیاد در آن و عبور جاده خلخال به شاهرود از مجاور آن امکان ایجاد پارکینگ و سایر امکانات رفاهی برای شرکت کنندگان در جشنواره را فراهم کرده است.
دبیر جشنواره ورزش های زمستانی خلخال گفت: این منطقه محلی مناسب برای اجرا و برگزاری مسابقات اسکی بوده و پیش از این نیز از سوی رییس فدارسیون اسکی کشور برای احداث پیست اسکی روی برف و روی چمن انتخاب شده است.
میرمرسلی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد روحیه نشاط در جامعه و فراهم کردن اسباب شادی مردم در آستانه نوروز و استقبال از بهار است، ساخت تندیس های برفی و یخی، پرواز بادبادک ها ، اجرای مسابقات ورزشی در رشته های تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) ، اسکی ، کوهپیمایی سریع ، والیبال روی برف و چند برنامه شاد را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای پنجمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال اعلام کرد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
7119/6016

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلخال آماده برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..