تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال خوزستان، اولین صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفتح عربستان به پیروزی رسید، در هفته دوم نیز مقابل صدرنشین لیگ امارات قرار گرفتند و بازهم موفق شدند، شاگردان کاته هلندی را 1 - 0 شکست دهند.

البته در کنار استقلال خوزستان، لخویای قطر هم نمایش خوبی ارائه داد و با تکیه بر ستاره های خود نظیر یوسف العربی و نام تائه هی از مدعیان جدی رسیدن به دور بعدی مسابقات به شمار می روند.

سرخ های قطری در هفته اول موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر تیم الجزیره امارات را شکست دهند اما در دیدار دوم مقابل الفتح 2 بر 2 مساوی کردند و با 4 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

طبق قوانین نانوشته لیگ قهرمانان، هر تیم با کسب 10 امتیاز می تواند به مرحله بعد صعود کند و با در نظر گرفتن این موضوع، اگر تیم استقلال خوزستان در 4 بازی آینده خود 4 امتیاز دیگر کسب کند، می تواند به دور بعدی صعود کند.

گفتنی است، آبی پوشان خوزستانی 2 بازی خانگی نیز در پیش دارند و تا پایان هفته دوم، بهترین عملکرد را در میان تیم های ایرانی داشته اند. با این تفاسیر احتمال می رود، شاگردان پورموسوی، نخستین تیم صعودکننده ایرانی به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال خوزستان، اولین صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..