تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

به گزارش افکارنیوز،

این حمله دقایقی بعد از ادعاهای رژیم اشغالگر قدس مبنی بر تیراندازی به سوی یک تراکتور متعلق به شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهر عسقلان واقع در اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین، صورت گرفت.

هنوز از خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند روز قبل هم یکی از مواضع گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در مرکز نوار غزه و پایگاه الشهداء در غرب اردوگاه النصیرات را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

یک هواپیمای بدون سرنشین یک مرکز دیده‌بانی نیروهای مقاومت در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین با سه راکت یک موضع نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در شهرک بیت‌لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

توپخانه‌ رژیم صهیونیستی نیز شرق محله الزیتون در شرق نوار غزه را گلوله‌باران کرد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به این حملات اعلام کرد که جنبش متبوعش، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این رویکرد خطرناک علیه غزه می‌داند.

وی افزود: ادامه حملات به مواضع مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی و یا تعمد این رژیم برای تشدید اوضاع در نوار غزه، غیرقابل قبول است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..