تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت مصدومیت سیدجلال/ آیا کاپیتان پرسپولیس به بازی با نفت می‌رسد؟

روز نو :

مصدومیت سیدجلال حسینی برخلاف تصور جدی است و او به توصیه کادرپزشکی تیمش فعلا باید به استراحت و فیزیوتراپی بپردازد. مصدومیت این بازیکن از ناحیه چهارسر زانو به خیلی وقت پیش برمی‌گردد که تشدید شده و چنانچه او بخواهد با این شرایط تمرینات سنگینی انجام دهد آن وقت احتمال دوری چند هفته‌ای‌ وی از میادین زیاد است.

 

برانکو بعد از بازگشت تیمش از امارات نشستی را در مورد آخرین وضعیت کاپیتان تیمش با کادرپزشکی برگزار کرد و از این‌رو شاید تصمیم بگیرد چند روزی به این بازیکن استراحت داده تا او به طور کامل به مداوای پایش بپردازد. از این‌رو قرار شده سید‌جلال در اولین فرصت از پای مصدومش MRI بگیرد تا میزان آسیب دیدیگی‌اش به طور دقیق مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت مصدومیت سیدجلال/ آیا کاپیتان پرسپولیس به بازی با نفت می‌رسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..