تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پادشاه عربستان خواستار مقابله با تروریسم شد!

ملک سلمان با حضور در پارلمان اندونزی از مسلمانان جهان خواست تا با تشکیل «صف واحد» علیه تهدیدات تروریستی مقابله کنند.

به گزارش مشرق، شاه عربستان سعودی امروز (پنجشنبه) که دو سال است یمن را با بمب‌های آمریکایی و انگلیسی بمباران می‌کند، در سخنانی در پارلمان اندونزی از امت اسلامی خواست تا برای مقابله با تهدیدات و در راس آن تهدیدات تروریستی و افراطی، متحد شوند.

ملک سلمان که کشورش در آستانه سومین سال دخالت و تهاجم نظامی در یمن است، مداخله در امور کشورها را از جمله مشکلات امروز برشمرد و گفت: تروریسم در رأس چالش‌هایی است که امت اسلامی منطقه و جهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و عدم رعایت حاکمیت کشورها و دخالت در امور داخلی آن از دیگر این مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری «رای الیوم»، پادشاه عربستان خواستار هماهنگی مواضع و تلاش ها دو کشور عربستان و  اندونزی شد و گفت: این هماهنگی باید به گونه ای باشد که منافع مشترک و امنیت و صلح دو کشور را تامین کند.

ملک سلمان چهارشنبه گذشته پس از سفر به مالزی در چارچوب سفر آسیایی خود، وارد جاکارتا شد و تا 12 مارس در اندونزی به سر می‌برد و پس از آن نیز به کشورهای برونئی، ژاپن، چین، مالدیف و بعد از آن به اردن می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پادشاه عربستان خواستار مقابله با تروریسم شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..