تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در محورهای مواصلاتی 3 استان/ آسمان 4 استان برفی است

بارش برف در محورهای مواصلاتی 3 استان/ آسمان 4 استان برفی است

بر اساس اعلام پلیس Police راه راهور ناجا در حال حاضر در محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان و لردگان استان چهارمحال و بختیاری بارش برف گزارش شده است.
همچنین در محور های خرمبید و شیراز – سپیدان استان فارس نیز بارش برف مشاهده می شود. محور سنقر _ همدان در استان کرمانشاه نیز شرایط مشابهی دارد.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر اکثر محورهای استان های فارس، لرستان و کرما نشاه نیز بارانی است. ضمن اینکه در محور نهاوند – کرمانشاه در استان همدان نیز بارش باران گزارش شده است.
سایر محورهای موصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در محورهای مواصلاتی 3 استان/ آسمان 4 استان برفی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..