تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکابزن بزرگسال ایران به کسب عنوان نهمی بسنده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از رقابتهای دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در بحرین امروز پنجشنبه یازدهم اسفندماه رکابزنان رده سنی بزرگسال مرد مسافت ۱۵۳.۶ کیلومتر را در بخش استقامت جاده طی کردند که در نهایت محمد رجبلو نماینده کشورمان در رده نهم ایستاد. 

در این بخش رکابزنی از کره جنوبی مدال طلا گرفت، دوچرخه سوار امارات نقره و نماینده قزاقستان برنز را دریافت کرد. 

نمایندگان کشورمان در بخش استقامت جاده موفق به کسب دو مدال برنز در بخش استقامت جاده رده سنی امید توسط محمد گنج خانلو و امیرحسین جمشیدیان در رده سنی جوانان شدند. همچنین تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان نیز در نخستین دوره این رده سنی هشت مدال را برای ایران بدست آورد. 

امروز در ادامه این رقابتها رکابزنان رده سنی امید زنان برای اولین بار قرار است مسافت ۷۶.۸ را طی کنند. با پایان یافتن مسابقات بخش جاده مجمع انتخاباتی و عمومی سالانه کنفدراسیون دوچرخه سواری در منامه آغاز و فردا با انتخاب رئیس و مسئولین کمیته ها به کار خود پایان می دهد. 

سی و هفتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و چهارمین دوره مسابقات در بخش جوانان، اولین دوره رقابتهای پیشکسوتان و ششمین دوره رقابتهای بخش معلولین از هفتم تا دوازدهم اسفندماه در بحرین برگزار می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکابزن بزرگسال ایران به کسب عنوان نهمی بسنده کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..