تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های رایگان این ماه پلی‌استیشن پلاس مشخص شد

بازی‌های رایگان این ماه پلی‌استیشن پلاس مشخص شد

یکی از معایب کنسول نسل هشتمی سونی در مقابل ایکس‌باکس وان، پشتیبانی ضعیف‌تر این کمپانی از شبکه پلی‌استیشن و عناوین رایگان ماهانه نه چندان درخور توجه برای دارندگان پلی‌استیشن پلاس است. ساعاتی قبل سونی لیست بازی‌های رایگان این ماه پلی‌استیشن پلاس را منتشر کرد و متاسفانه اینبار هم بازی قابل توجه‌ای در آن به چشم نمی‌خورد. در ادامه خبر همراه تک‌شات باشید.

 

Tearaway Unfolded به نظر مهم‌ترین بازی رایگان در میان ۶ بازی رایگان شده برای پلتفرم‌های خانواده پلی‌استیشن است؛ اثری که تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد. در ادامه شما را به مشاهده لیست کامل بازی‌های رایگان ماه مارس برای دارندگان پلی‌استیشن پلاس دعوت می‌نماییم.

 

Disc Jam برای پلی‌استیشن 4 Tearaway Unfolded برای پلی‌استیشن 4 Under Night: In-Birth برای پلی‌استیشن 3 Earth Defense Force 2025 برای پلی‌استیشن 3 Lumo برای پلی‌استیشن ویتا (با قابلیت کراس‌بای برای پلی‌استیشن 4) Severed برای پلی‌استیشن ویتا

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا از بازی‌های رایگان شده در ماه مارس راضی هستید یا مانند اکثر دارندگان کنسول‌های خانواده پلی‌استیشن معتقدید سونی می‌بایست توجه بیشتری به این بخش داشته باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های رایگان این ماه پلی‌استیشن پلاس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..