تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 140 دانش آموز دختر عجب شیر به اردوهای راهیان نور

ساعت: 17:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1053203

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: 140 نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان در قالب 3 اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارفرهنگ عجب شیر  افزود: در راستای اجرای طرح تحول در درس آمادگی دفاعی مدارس، دانش آموزان دختر پایه  دهم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه عجب شیر نهادینه کردن فرهنگ شهات در جامعه را یادآور شد و افزود: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا و رشادت های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 140 دانش آموز دختر عجب شیر به اردوهای راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..