تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم در کلیبر برگزار شد

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1053141

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، با حضور جمعی از اهالی کلیبر در خیابان و در مسجد جهانگیر کلیبر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلیبر خبر، حضرت فاطمه (س) مصداق کامل ترین فرد برای شیعیان هستند و برادران و خواهران باید در زندگیشان از ایشان الگوبرداری کنند.
مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی عزاداران کلیبری، پنج شنبه بیست و دوم فروردین از مسجد اما خمینی(ره) تا مسجد جهانگیر برگزار شد.
امام جمعه کلیبر، در این مراسم ضمن توضیح پیرامون شخصیت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: طبق روایات معصومین شخصیت حضرت فاطمه (س) دارای ابعاد بسیار عمیقی است که هر کس مصداق خلق واقع شود قادر به ارزیابی دقیق کنه وجودی شخصیت ایشان نمی باشد.
وی در ادامه با اشاره به برخی از روایت پیامبر (ص) پیرامون شخصیت حضرت فاطمه (س) ابراز داشت: در قیامت هر فیض و رحمتی که به بندگان می سد و هر گناهی که از آنان پاک می شود به دست مبارک حضرت فاطمه (س) صورت می گیرد.
حجت السلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: در این ایام ما باید برخی از رسوم زندگی خود را که با شیعه بودن در تضاد است اصلاح کنیم.
وی ضمن لازم شمردن الگوگیری از حضرت فاطمه تأکید کرد: حضرت فاطمه (س) هیچ نیازی به برگزاری مراسم ندارند و این ما هستیم که به آن نیازندیم چون حضرت فاطمه (س) مصداق کامل ترین فرد برای شیعیان هستند و برادران و خواهران باید در زندگیشان از ایشان الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عزاداری شهادت بانوی دو عالم در کلیبر برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..