تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجد فاطمه الزهرا (س) خلخال برگزار شد/ تصاویر

ساعت: 17:20 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052975

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) مسکن مهر خلخال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال با حضور مردم ولایتمدار خلخال در سوگ دخت مکرم نبی اسلام حضرت محمد (ص) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والسملمین عزیز الله عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در سخنانی ضمن تشریح شخصیت حضرت زهرا (س) تمامی فعالیت های معنوی و فرهنگی حضرت زهرا (س) در مسیر ارتقای اسلام واهل بیت (ع) عنوان نمود .

 

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار همسر و پدر خود  منجی دفاع از انسانیت، معنویت و دینداری بود و در راه خشنودی پروردگار به شهادت نائل آمد.

وی به ظلم و جور زمان آن حضرت اشاره و در مقایسه ای با ظلم این زمان در کشور های مسلمان و اسلامی جهان گفت: متاسفانه شاهد هستیم که ظالمین و مستکبرین بیشترین ظلم را در حق مردم مسلمان در کشورها به پا می دارند که باید و حدت اسلامی و یکپارچگی مسلمانان این ظلم به پایان برسد.

حجت الاسلام عابدی دلیل اصلی این تجمع در مقابل مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در مسکن مهر خلخال را نامگذاری ارزشمند این مسجد به نام نامی حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان نمود.

در این مراسم شاعران و مداحان در سوگ زهرای مرضیه به مدیحه سرایی و قرائ شعر پرداختند.

تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجدفاطمه الزهرا (س) خلخال

 انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع عظیم فاطمیون خلخال در مسجد فاطمه الزهرا (س) خلخال برگزار شد/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..