تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یازداشت 3 کارمند شهرداری زابل

یازداشت 3 کارمند شهرداری زابلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، هوشنگ ناظری فرماندار زابل اظهار داشت: در راستای کنترل فعالیت‌های اقتصادی و مبارزه با فساد اداری و مالی که در دستور کار نظام و دولت بوده و به صورت جدی مطرح است و باید کانون‌هایی که محل فساد است رصد شده و پس از بررسی نسبت به مبارزه با آنها اقدام شود، اخیراً تخلفات مالی صورت گرفته به وسیله یک باند در شهرداری زابل مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) بررسی سلسله فعالیت‌های مالی تعدادی از کارمندان زابل را از مدتی پیش در دستور کار قرار دادند و با توجه به گزارش هایی که به آنها رسیده بود، بررسی‌ها آغاز شد و با توجه به اینکه به مدارک و نتایج دقیق در رابطه با تخلفات مالی دست یافتند چند نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
 
فرماندار زابل گفت: در یک مرحله یک نفر و پس از آن 2 نفر دیگر از کارمندان شهرداری زابل در رابطه با این پرونده بازداشت شدند و روند رسیدگی کماکان ادامه دارد.
 
ناظری اضافه کرد: با توجه به اینکه این افراد به احتمال زیاد اعضای یک باند هستند، پیگیری‌ها برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.
 
فرماندار زابل با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت هم به آن اهتمام ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: دیگر ادارات و مراکز دولتی شهرستان زابل هم تحت نظارت و رصد هستند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با آن برخورد شود.
 
این خبر در خبرگزاری تسنیم منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یازداشت 3 کارمند شهرداری زابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..