تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر کاربران خبرآنلاین درباره بیرانوند/رادوشوویچ ثابت بازی کند تا علیرضا به خودش بیاید!

نظر کاربران خبرآنلاین درباره بیرانوند/رادوشوویچ ثابت بازی کند تا علیرضا به خودش بیاید!

ورزش > لیگ برتر - بیرانوند باید تلاش خودش را بیشتر کند تا دوباره به همان دروازه‌بان مطمئن و شماره یک تیمش تبدیل شود.

حمید رضا یادگار:علیرضا بیرانوند در دو سه بازی به اندازه کل فصل دروازه اش باز شده است.او که سوپاپ اطمینان سرخپوشان در شروع لیگ برتر بود پس از دوران مصدومیت هرگز آن بیرانوند همیشگی نشده است و در هفته های اخیر افت شدیدی را هم تجربه می کند.با میه این شرایط این روزها بیرانوند دارد تمام تلاشش را می کند تا هر طور شده به شرایط آرمانی اش برگردد اما نکته اینجاست که او زیاد انتقاد پذیر نیست و این را می شود از جبهه گیری هایی که می کند به راحتی حدس زد.

شکی وجود ندارد که علیرضا روی چند گلی که در هفته های اخیر چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان دریافت کرده مقصر بوده است.به عقیده بسیاری از کاربران خبرآنلاین یکی از دلایل افت او می تواند به دلیل مشکلات روحی اش باشد که پس از شکست در دربی گریبانش را گرفته است.عده ای بر این عقیده هستند که او چون رقیبی در پرسپولیس ندارد بی انگیزه شده و وقتی می داند که تحت هر شرایط دروازه بان ثابت تیمش است تلاشش را بیشتر نمی کند.

کاربران خبرآنلاین معتقدند که برانکو اگر در یکی دو بازی پیش رو رادوشوویچ را درون دروازه بگذارد بیرانوند احساس خطر می کند و می تواند با یک ریکاوری خوب دوباره به همان دروازه بان شماره یک مطمئن تبدیل شود.دروازه بانی که بدون شک تیم ملی هم به او نیاز خواهد داشت.

شما می توانید نظرات کاربران خبرآنلاین درباره بیرانوند را در اینجا بخوانید.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر کاربران خبرآنلاین درباره بیرانوند/رادوشوویچ ثابت بازی کند تا علیرضا به خودش بیاید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..