تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر)

جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش

 

به گزارش ایران ناز هدیه لاکچری یک مرد به همسرش سوژه رسانه ها شد ! این مرد که قصد داشت برای همسرش دسته گلی تهیه کند ، به جای هر گل از اسکناسهای درشت استفاده کرد و دسته گل بزرگی از جنس پول را به همسر خود هدیه داد

 

این کار مرد جوان واکنشهای زیادی را برانگیخت . به گزارش ایران ناز مرد چینی که بجای دسته گل به همسرش دسته پول هدیه داد, مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.  مرد چینی در اقدامی عجیب به جای استفاده از گل، با استفاده از پول دسته گلی جالب ساخته و به همسرش هدیه کرد!

 

مرد چینی ۱۰ هزار یوان به یک گل فروش داده و از او خواست تا اسکناس ها را مانند دسته گلی دراورده و به او تحول دهد.این اقدام مرد جوان در شبکه های اجتماعی با واکنش های بسیار بدی همراه بوده است.

 

جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر)

 

اکثر کاربران اعتقاد داشتند که این اقدام مرد چینی به جای خوشحال کردن همسرش باعث شکستن غرور او خواهد شد و عزت نفس او را زیر سوال خواهد برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال هدیه لاکچری این مرد به همسرش (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..