تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت دریافت «عیدی» از سوی مهدهای کودک‌

بخشنامه بهزیستی به مهدهای کودک برای ایام پایان سال ابلاغ شد

ممنوعیت دریافت «عیدی» از سوی مهدهای کودک‌به گزارش گروه اجتماعی اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از بهزیستی استان تهران، در این بخشنامه آمده است: مهدهای کودک موظفند تا آخرین روز کاری اسفند ماه فعال بوده و نسبت به خدمت‌رسانی به کودکان و خانواده‌های ایشان اقدام کنند.

در بخش دیگری از این بخشنامه ضمن اعلام ممنوعیت دریافت هرگونه وجه از والدین به عنوان عیدی و پاداش پایان سال، بر رعایت الگوی اسلامی و ایرانی در جشن‌ها و مراسم‌های آخر سال مهدهای کودک و اختیاری بودن حضور کودکان با رضایت والدین در این برنامه‌ها تاکید شده است.

همچنین در بخشنامه ابلاغی به مهدهای کودک با اشاره به فعال بودن مهدها در روزهای غیرتعطیل رسمی فروردین ماه 96، آمده است: مهدهای کودک می‌توانند شهریه فروردین ماه را به صورت کامل دریافت کنند.

در پایان این بخشنامه تاکید شده است پیش از ابلاغ شهریه­ جدید، افزایش هرگونه شهریه‌ای غیرقانونی بوده و تخلف محسوب می‌شود.

والدین می‌توانند هرگونه شکایت خود را از مهدهای کودک از طریق سامانه پیامکی 3000012333 جهت بررسی و پیگیری به بهزیستی اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت دریافت «عیدی» از سوی مهدهای کودک‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..