تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت مگویان و حقدوست

گزارش تمرین استقلال؛

تمرین پنجشنبه استقلالی ها درحالی برگزار شد که دو بازیکن مصدوم استقلال در آن حاضر شدند.

بازگشت مگویان و حقدوستبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه استقلال، تمرین روز پنجشنبه آبی های پایتخت که اولین تمرین این تیم بعد از بازگشت به ایران پس از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود، در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

بازیکنان بعد از گرم کردن به فوتبال گل کوچک مشغول شدند، بخش پایانی این تمرین فوتبال درون تیمی بود.

مجتبی حقدوست و هرائر مگویان دو بازیکن مصدوم استقلال در این تمرین حاضر شدند. مگویان اختصاصی کار کرد ولی حقدوست در کارهای گروهی شرکت داشت.

کاوه رضایی به دلیل درگذشت مادربزرگش در این تمرین غایب بود.

امیر حسین رحمتی کودک مبتلا به بیماری EB در این تمرین حاضر شد و بعد از گرفتن عکس یادگاری با استقلالی ها، دسته گلی را به منصوریان هدیه داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت مگویان و حقدوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..