تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک دانشگاه کانادایی در پی تهدید علیه دانشجویان مسلمان تعطیل شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه الرای کویت، دانشگاه کنکوردیا در مرکز شهر کبک کانادا با حدود چهار هزار دانشجو به دلیل تهدید علیه دانشجویان مسلمان این دانشگاه تعطیل شد.

تهدید به انفجار بسته‌های انفجاری در دانشگاه

گروهی موسوم به «شواری شهروندان محافظه کار کانادا» با ارسال یک ایمیل به دانشگاه و نیز پیام هایی به رسانه های محلی اعلام کردند که در اعتراض به حضور دانشجویان مسلمان  در دانشگاه کنکوردیا، بسته های کوچک انفجاری را در این دانشگاه منفجر خواهند کرد.

در پیام این گروه آمده است، اکنون و پس از اینکه دونالد ترامپ در مرز جنوبی کشور قدرت را در دست گرفته است، وضعیت تغییر کرده است و دیگر تحمل رفتارهای شما (دانشجویان مسلمان)  را نداریم.

در پی این پیام سه بخش از دانشگاه کنکوردیا تخلیه و تمام کلاس های درس تعطیل شد و نیروهای پلیس به بازرسی ساختمان های دانشگاه اقدام کردند اما به هیچ نشانی مبنی بر وجود مواد منفجره دست نیافتند.

هلن دیوید وزیر آموزش عالی کانادا ضمن محکومیت شدید این اقدامات علیه دانشگاه کنکوردیا گفت، حضور دانشجویان با ملیت های مختلف در این دانشگاه الگوی زندگی مشترک است.

الن شیبرد رئیس این دانشگاه نیز با محکومیت این اقدامات اعلام کرد که ما پذیرای دانشجویانی از 150 کشور جهان هستیم.

این در حالی است که کانادا که از بیش از یک سال پیش پذیرای بیش از 40 هزار پناهنده سوری است، در هفته های اخیر صحنه اقدامات خرابکانه ای بوده است که موجب وارد آمدن خسارت هایی به برخی مساجد این کشور شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک دانشگاه کانادایی در پی تهدید علیه دانشجویان مسلمان تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..