تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سبک زندگی قرآنی نجات‌بخش جامعه بشری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین گروسی ظهر پنج شنبه در جمع مدیران مؤسسات و نهادهای قرآنی شهرستان با بیان اینکه ترویج مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در جامعه آثار و برکات ارزشمندی به دنبال دارد، اظهار داشت: نظام آموزشی کشور باید قرآن‌محور باشد.

وی با بیان اینکه آموزش قرآن باید از سنین کودکی در جامعه نهادینه شود، عنوان کرد: اگر بتوانیم نسل آینده را با مفاهیم قرآنی مأنوس کنیم، فرهنگ غالب جامعه مبتنی بر ارزش‌هایی خواهد بود که رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار (ع) بر آن تأکید دارند.

حجت الاسلام گروسی با تأکید بر اینکه سبک زندگی قرآنی نجات‌بخش جامعه از فرهنگ مبتذل غرب است، افزود: خانواده‌ها به دنبال تعالی و سعادعت فرزندان خود هستند اما گاه مشاهده می‌شود سبکی که برای زندگی برگزیده‌اند مغایر با آن رهنمودهایی است که کلام الله مجید برای سعادت در دنیا و آخرت بدان تأکید دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سبک زندگی قرآنی نجات‌بخش جامعه بشری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..