تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 3310 جدید فعلا در آمریکا عرضه نمی شود

نوکیا 3310 جدید فعلا در آمریکا عرضه نمی شود

بدون شک برنده امسال کنگره جهانی موبایل نوکیا 3310 جدید است: گوشی کوچک و ساده ای که توجه را از تمامی پرچمدارانی که در این رویداد معرفی شدند به خود جلب کرد که هم از حس نوستالژیکی که به همراه داشت منشا می گرفت و هم معرفی غیرمنتظره ی چنین گوشی در بزرگترین رویداد موبایل سال. اما خبر بد برای علاقمندان به این گوشی در آمریکا اینکه این گوشی از سخت افزار لازم برای استفاده درآمریکا برخوردار نیست. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این گوشی به خوبی طیف فرکانس 900 مگاهرتز را پشتیبانی می کند و در نتیجه به خوبی در اروپا و آسیا کار خواهد کرد، اما اپراتورهای آمریکا از طیف 850 مگاهرتز استفاده می کنند که گوشی 3310 قادر به پشتیبانی از آن نیست. پاتریک مرکانتون، مدیر بازاریابی جهانی نوکیا در مصاحبه ای با CNET اظهار کرد که نوکیا قصد دارد این گوشی را در آمریکا هم عرضه کند، اما هنوز قراردادی را با چهار اپراتور اصلی این کشور امضا نکرده است. وی همچنین افزود که این کمپانی به دنبال "عرضه جهانی" این محصول است.


در هر حال وقتی که عرضه این گوشی در سه ماهه دوم سال 2017 آغاز شود، علاقمندان در آمریکا به آن دسترسی نخواهند داشت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 3310 جدید فعلا در آمریکا عرضه نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..