تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلف مالی در شهرداری زابل/ دو کارمند دستگیر شدند

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1395/12/12 شناسه خبر: 1052799

فرماندار ویژه زابل از دستگیری دوتن از کارکنان شهرداری به اتهام تخلفات مالی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا هوشنگ ناظری ابراز داشت: با بررسی ویژه، پس از کشف و شناسایی تخلفات مالی در شهرداری زابل دو نفر دستگیر شدند.

وی افزود: این دو متخلف توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و با توجه به اهمیت ویژه جهت پیگیری بیشتر پرونده در حال حاضر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

فرماندار زابل در خصوص میزان تخلف مالی انجام شده اظهار داشت: میزان تخلف مالی هنوز درحال بررسی است و نمی توان در این خصوص فعلا اظهار نظر کرد و پیگیری در این باره همچنان ادامه دارد.

فرماندار زابل در پایان گفت: به دلیل اهمیت موضوع، رسیدگی به پرونده این متخلفان به طور حتم با جدیت و سرعت بیشتر و بدون چشم پوشی انجام خواهد شد تا متهمان به سزای اعمال خودبرسند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلف مالی در شهرداری زابل/ دو کارمند دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..