تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد یک کارگردان برای سینمای هنرو تجربه

سینماهای بخش شهرستان هنرو تجربه بیشتر شودبابک بهرام بیگی کارگردان«یک روز طولانی» در خصوص روند اکران این اثر به خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:از اول با آگاهی به شرایط اکران هنر و تجربه فیلم را نمایش دادیم، همین که در زمان طولانی اکران می‌شود، اتفاق خوبی است و بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت.

وی درخصوص قابلیت این اثر برای اکران عمومی، بیان کرد:خیلی‌ها می‌گفتند به لحاظ فیلمبرداری، قصه‌گویی و بازیگران شناخته شده، قابلیت اکران عمومی را داشت اما به خاطر نوع قصه‌گویی،مینیمال و خاص بودن و...فکر می‌کنم هنر و تجربه مکان مناسب اکران آن بود.

این کارگردان درباره مرتفع شدن مشکلات بخش هنر و تجربه عنوان کرد:یک سری شهرها به جز شیراز،اصفهان و مشهد هستند که می توانند پاتوق خوبی برای نمایش فیلم‌های هنری‌تر و تجربی‌تر باشند که باید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری غنی‌تر شوند تا به بخش هنر و تجربه کمک شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد یک کارگردان برای سینمای هنرو تجربه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..