تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم منتخب هفته دوم آسیا؛ پادوانی تنها نماینده ایران/ طارمی غایب بزرگ!

تیم منتخب هفته دوم آسیا؛ پادوانی تنها نماینده ایران/ طارمی غایب بزرگ!

ورزش > لیگ برتر - تیم منتخب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با پایان هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در دو منطقه شرق و غرب تیم منتخب این هفته از سوی AFC اعلام شد. تیم های غرب آسیا در این بین فقط 3 نماینده دارند که لئوناردو پادوانی مدافع وسط تیم استقلال یکی از این نفرات است. او که موفق شده بود به تیم التعاون گل بزند در این فهرست 11 نفره جای گرفته است. اما مهدی طارمی که در بازی مقابل الوحده دو گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد به دلیل عملکرد بهتر الکس تکسیرا-مهاجم نوک تیم جیانگسو چین- از حضور در جمع تیم منتخب هفته دوم بازماند.

254 41 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم منتخب هفته دوم آسیا؛ پادوانی تنها نماینده ایران/ طارمی غایب بزرگ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..