تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلبوم «تیک» به بازار آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش فروش اینترنتی آلبوم موسیقی «تیک»، تازه‌ترین اثر میثم ابراهیمی آغاز شد و نسخه فیزیکی آن نیز از هفته آینده به بازار می‌آید.

این آلبوم به دو صورت دیجیتال و فیزیکی در دو قالب سی‌دی و فلش‌مموری در فروشگاه‌های فرهنگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

آلبوم «تیک» شامل قطعاتی با عنوان‌های «شب و ستاره»، «فکرشوکن»، «لبخند عروسکی»، «عشق من»، «سکوت»، «آرومم»، «عزیزم» و قطعه «بی انصاف» است.

ظرفیت فلش‌های این آلبوم، ۸ گیگابایت است. ارائه به صورت فلش این مزایا را دارد که مخاطبین به علت کوتاه شدن مسیر تبدیل فایل‌های سی‌دی به ام‌پی‌تری، تشویق به خرید نسخه قانونی می‌شوند؛ همچنین استفاده از فلش مموری نیز بعد از خرید، ارزش افزوده‌ای برای این محصول ایجاد می‌کند.

آلبوم «تیک» اوایل هفته آینده به بازار موسیقی عرضه می‌شود اما پیش فروش نسخه دیجیتال آن آغاز شده است.

کوشان حداد، سینا شعبانخانی، مهرزاد امیرخانی، صالح رضایی، عاطفه حبیبی، حامد برادران و شاهین شیخی از جمله هنرمندان و نوازندگانی هستند که در این اثر همکاری داشته‌اند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلبوم «تیک» به بازار آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..