تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ ارز ثابت ماند، قیمت سکه روند صعودی را طی می کند

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان امروز اگر چه بازار تهران به دلیل شهادت حضرت فاطمه زهرا تعطیل بود اما قیمت انواع سکه طرح جدید با قیمت یک‌میلیون و 198 هزار تومان و سکه طرح قدیم با نرخ یک‌میلیون و 170 هزار تومان در میدان فردوسی عرضه شد. قیمت این دو سکه دیروز به ترتیب‌ یک‌میلیون و 200 هزار تومان و یک‌میلیون و 171 هزار تومان ‌قیمت‌گذاری شد.

امروز همچنین نیم‌سکه با قیمت 674 هزار تومان فروخته شد و نسبت به دیروز یک هزار تومان کاهش نشان داد.

ربع سکه امروز با قیمت 374 هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی 234 هزار تومان نرخ‌گذاری شد در حالی که این دو سکه دیروز به ترتیب با نرخ‌های 375 هزار تومان و ‌235 هزار تومان عرضه شد.

در بازار طلا نیز امروز ‌هر گرم طلای 18 عیار ‌با قیمت 116 هزار و 140 تومان فروخته شد در حالی که دیروز ‌116 هزار و 126 تومان قیمت‌گذاری شد.

اونس جهانی طلا هم امروز با 3 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به 1245 دلار و 60 سنت رسید.

در بازار ارز امروز یک دلار آمریکا با قیمت 3784 تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز‌ نرخ‌گذاری شد.

همچنین امروز یورو به قیمت 4081 تومان و درهم امارات با قیمت 1054 تومان بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز فروخته شد‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ ارز ثابت ماند، قیمت سکه روند صعودی را طی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..