تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز آموزش زیرزمینی داعش در عمق 10 متری

به گزارش بولتن نیوز، تکفیری‌های داعش از این پایگاه زیرزمینی برای آموزش تروریست‌هایی که عمدتاً خارجی بوده‌اند، استفاده می‌کردند.

ورودی این مخفیگاه زیرزمینی به‌گونه‌ای است که تروریست‌ها فقط از طریق سینه‌خیز وارد آن می‌شدند.

یکی از فرماندهان ارتش عراق می‌گوید: «افراد تحت آموزش داعش در چارچوب بخشی از برنامه‌های آموزشی خود باید سینه‌خیز از بشکه‌هایی عبور می‌کردند و با گِلی کردن خود این مرحله از آموزش را سپری می‌کردند. همان‌طوری که می‌بینید کابل‌هایی برق برای روشن کردن داخل این مخفیگاه کشیده شده است.»

مرکز آموزش زیرزمینی داعش در عمق 10 متری
وی افزود: «آن‌ها کاملاً و بدون هیچ کمبودی این مخفیگاه را تجهیز کرده بودند. بیشتر افرادی که از این مخفیگاه استفاده می‌کردند،خارجی بوده‌اند.»

به گفتۀ ساکنان محلی و منابع نظامی، یگان‌های ارتش عراق روز چهارشنبه کنترل بخش‌های وسیعی از غرب موصل را که در تصرف داعش بود به دست گرفتند و تروریست‌ها را در منطقه‌ای از این شهر به دام انداختند.

به گفتۀ یک ژنرال عراق تیپ نهم زرهی، نیروهای ارتش عراق تا یک کیلومتری «دروازۀ سوریه» موصل، ورودی شمال غرب این شهر پیش رفتند.

این جاده، موصل را به تلعفر یکی دیگر از سنگرگاه‌های تروریست‌های داعش در غرب موصل و سپس به سوریه متصل می‌کند.

مقام‌های نظامی عراق در شروع عملیات آزادسازی موصل در تاریخ 26 مهر 1395 گفته بودند حدود شش هزار داعشی در موصل حضور دارند. به گفته فرماندهان ارتش عراق، در جریان پاک‌سازی حومه و بخش‌های شرقی موصل دست‌کم سه هزار و 300 تروریست کشته شدند.

نیروهای امنیتی عراق مناطق شرقی موصل را ماه گذشته آزاد و عملیات آزادسازی مناطق غربی این شهر را از یکم اسفند آغاز کردند. در این عملیات ده‌ها هزار نیروی عراق به همراه مبارزان داوطلب مردمی و پیشمرگه‌های کرد مشارکت دارند.

شهر موصل که داعش آن را پایتخت خود خوانده‌اش در عراق می‌خواند، از تابستان 1393 در اشغال این گروه تروریستی بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز آموزش زیرزمینی داعش در عمق 10 متری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..