تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «بر کرانه نور» در کمیته امداد خوشاب

گروه شهرستان‌ها: مسئول کمیته امداد شهرستان خوشاب با اشاره به اجرای طرح «بر کرانه نور» در این شهرستان، گفت: مددجویان در این طرح با تفسیر قرآن آشنا می‌شوند.

ابراهیم خطیب، مسئول کمیته امداد شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با ابراز اینکه طرح «بر کرانه نور» بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان در حال اجرا است، تصریح کرد: در این طرح مددجویان سخنان حجت‌الاسلام محسن قرائتی در مباحث تفسیر قرآن را گوش داده و هر هفته به نفرات برتر مسابقات این طرح، جوائزی اهدا می‌شود.
وی از دیگر برنامه‌های قرآنی در حال اجرا را تلاوت دو صفحه از قرآن کریم هر روز صبح در اداره بیان و اضافه کرد: وقتی روحیه دینی کارکنان افزایش یابد، خداوند را ناظر بر اعمال خود دانسته و خدمات بهتری به ارباب رجوع ارائه می‎‌دهد.
مسئول کمیته امداد خوشاب با تأکید بر اینکه وقتی فردی خدا را ناظر بر اعمالش ببیند، به هیچ ناظر دیگری نیاز ندارد، اظهار کرد: طرح تلاوت 30 جزء از قرآن در 30 خانواده قرآنی از دیگر برنامه‌های قرآنی کمیته امداد این شهرستان است که در بین خانواده مددجویان اجرا می‌شود.
وی از از برنامه‌های دیگر در حال اجرا در شهرستان را طرح مذهبی فلاح بیان کرد و افزود: در این طرح که در مناسبت‌های مختلفی مانند ایام فاطمیه اجرا می‌شود، از سخنرانان و روحانیون دعوت می‌شود که در شناخت ائمه اطهار(س) و بیان مسائل دینی سخنرانی کنند و در پایان به سؤالات دینی حاضران پاسخ داده می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «بر کرانه نور» در کمیته امداد خوشاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..