تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به سفارت ایران در کپنهاگ / سفیر دانمارک به وزارت خارجه ایران احضار شد

سفیر دانمارک ضمن اظهار تاسف عمیق حمله به سفارت ایران را غیر قابل قبول دانست.

وزارت خارجه ایران اعلام کرد 6 نفر به ساختمان سفارت ایران در پایتخت دانمارک حمله کرده اند و به همین دلیل سفیر دانمارک در تهران به وزارت خارجه ایران احضار شد.

به گزارش عصرایران، در متن منتشر شده از سوی وزارت خارجه ایران آمده است: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بعد از ظهر دیروز 6  تن از عناصر معاند در اقدامی مشکوک سفارت کشورمان در کپنهاگ را مورد تعرض قرار دادند که بلافاصله مدیر کل شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه سفیر دانمارک در تهران را به وزارت امور خارجه احضار و با ابلاغ مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران علیه این اقدام خلاف موازین پذیرفته شده بین المللی و مقررات و قوانین داخلی دانمارک و عملکرد ضعیف آن دولت در تامین امنیت و آرامش سفارت و پرسنل آن، خواستار برخورد قاطع، مسئولانه و جدّی دولت دانمارک با عوامل تعرض و اعلام نتیجه آن شد. 

قاسمی افزود: در این احضار خاطرنشان شد تکرار تعرض و عدم اقدام جدی و بازدارنده، نه تنها اراده و نیت دولت دانمارک را شدیدا زیر سوال برده بلکه می تواند به روابط رو به رشد دو کشور آسیب رساند و قطعا واکنش متناسب  را در پی خواهد داشت. 

سفیر دانمارک ضمن اظهار تاسف عمیق و غیر قابل قبول خواندن حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام  روشن است. در اسرع وقت آن را به کپنهاگ منعکس و  مورد پی گیری  قرار داده و نتیجه را گزارش خواهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به سفارت ایران در کپنهاگ / سفیر دانمارک به وزارت خارجه ایران احضار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..