تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند، رفیعی، سیدجلال و امیری

پزشک پرسپولیس مطرح کرد؛

آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند، رفیعی، سیدجلال و امیری

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم در آستانه بازی با نفت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس درباره وضعیت سیدجلال حسینی گفت: «ما در حال پیگیری وضعیت حسینی هستیم. در حال حاضر منتظر جواب ام آر آی این بازیکن هستیم و با توجه به نتیجه ام آر آی درمان را پیگیری می‌کنیم.»

 

وی درباره وحید امیری هم ادامه داد: «این بازیکن هم کارهای درمانی و فیزیوتراپی انجام می‌دهد و امروز هم در اختیار کادر پزشکی خواهد بود.»

 

حقیقت در خصوص وضعیت سروش رفیعی هم تصریح کرد: «تلاش خواهیم کرد تا این بازیکن را در اختیار کادر فنی قرار دهیم.»

 

پزشک پرسپولیس در خصوص وضعیت علی بیرانوند نیز اظهار داشت: «او در جریان تمرین امروز دچار دررفتگی انگشت شد، اما کارهای درمانی‌اش را انجام دادیم و مشکل خاصی ندارد.»

فارس

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند، رفیعی، سیدجلال و امیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..