تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده‌های آمریکایی 30 بار استان البیضاء در یمن را بمباران کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، جنگنده‌های آمریکایی که گمان می‌رود بدون سرنشین هستند، امروز پنجشنبه حدود 30 بار مناطق مختلفی را در استان البیضاء در مرکز یمن بمباران کردند.

یک منبع محلی در استان البیضاء گفت که جنگنده‌های آمریکایی در این 30 حمله، مناطق الصعید در بخش الصومعه در جنوب شرق استان البیضاء را هدف قرار دادند.

این منبع گفت: این حمله در حالی صورت گرفت که از چهارشنبه شب پرواز پیوسته جنگنده‌های آمریکایی بر فراز بخش الصومعه در استان البیضاء رؤیت شده است.

وی افزود: این حملات منطقه وادی‌الصعید که ده‌ها آواره را در خودجای داده، هدف قرار داده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه حمله جنگنده‌های این کشور به گروه تروریستی القاعده در جزیرة‌العرب در استان البیضاء را که بیست و نهم ژانویه گذشته (10 بهمن) صورت گرفت، موفقیت‌آمیز توصیف کرد و گفت که این حملات به دستیابی به اطلاعاتی مهم از القاعده در یمن منجر شده است.

با وجود اینکه برخی از مقامات آمریکایی این حمله را ناموفق توصیف کرده‌اند، برخی دیگر از آن‌ها می‌گویند که در پی حمله مذکور، 14 تروریست القاعده به هلاکت رسیده‌اند.

برخی امدادگران و منابع محلی نیز گفتند که در پی این حمله 30 نفر از جمله 10 زن و شماری کودک کشته‌ شده‌اند.

تجاوز عربستان به یمن که با چراغ سبز و حمایت‌‌های آمریکا صورت گرفته، منجر به گسترش گروه‌های تروریستی همچون القاعده و داعش در این کشور شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده‌های آمریکایی 30 بار استان البیضاء در یمن را بمباران کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..