تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر مخفیانه رئیس سازمان اطلاعات فرانسه به لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل از یک منبع دیپلماتیک گفت که پاتریک کالفار رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی فرانسه ابتدای سال جاری میلادی به لبنان سفر کرده است.

وی گفت که کالفار در این سفر که مخفیانه صورت گرفت، با همتایان لبنانی خود درباره مبارزه با تروریسم و تحرکات تروریست‌های فرانسوی در لبنان گفتگو کرده است.

این روزنامه نگار با اشاره به میانجیگیری سازمان اطلاعات لبنان بین سازمان‌های اطلاعاتی خارجی و سوری در گذشته گفت: معلوم نیست که کالفار از امنیت عمومی لبنان خواستار میانجیگیری بین سازمان اطلاعات فرانسه و سازمان اطلاعات سوریه شده است یا خیر. 

وی افزود: حداقل یک فرانسوی عضو داعش در زندان‌های لبنان به سر می‌برد.

تعداد فرانسویهایی که از این کشور به گروه‌های تروریستی افراطی در منطقه به‌ویژه داعش در عراق و سوریه پیوسته‌اند، صدها تن برآورد می‌شود.

مقام های فرانسوی روز سه شنبه 4 دختر را که از طریق برنامه پیام رسان تلگرام با تروریست های سوری در ارتباط بودند، بازداشت کردند.

در همین راستا یک منبع قضایی آگاه تصریح کرد: در یک اتاق گفتگو، این افراد مظنون با تروریست‌ها در سوریه درباره امکان آماده شدن برای انجام حملات خشن صحبت کرده اند.

ژنرال استفان تاونسند که فرماندهی نیروهای ائتلاف ضد داعش را در عراق و سوریه بر عهده دارد، روز چهارشنبه گفت که همچنان حدود 12 الی 15 هزار تروریست در سوریه و عراق حضور دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر مخفیانه رئیس سازمان اطلاعات فرانسه به لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..