تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاروان غم عزاداران فاطمی در شهرستان اراک به راه افتاد

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)،‌ براساس سنت هرساله، دسته عزاداری هیئت‌های عزاداری اراک در خیابان‌های این شهر تا مصلی بیت‌المقدس اراک به عزاداری می‌پردازد.

در این کاروان، طلاب و روحانیون و جوانان با لباس مشکی در عزای رسول‌الله (ص) و کریم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به عزاداری پرداختند.

حرکت دسته عزاداری و سوگواری عزاداران فاطمی شهادت ام‌‌ابیها(س) در خیابان‌های مختلف شهر اراک آغاز و به سمت مصلی اراک ادامه می‌یابد.

این مراسم عزاداری همزمان در مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود، براساس برنامه‌ریزی مسئولان در استان مرکزی قرائت زیارت حضرت زهرا(س) از برنامه‌های این روز در استان است.

عموم مردم و دلسوزان اهل بیت(ع) نیز در این دسته عزاداری حضور یافته در پایان مراسم نیز مداحان و علما و سخنرانان با حضور در مصلی بیت‌المقدس به خطبه‌خوانی و سوگواری می‌پردازند.

این درحالی بود که همزمان با ظهر شهادت نماز جماعت ظهر را عزاداران فاطمی در صفوف به هم فشرده و به جماعت برپا کردند.

اجتماع بزرگ فاطمیون هم عصر امروز در مسجد آقا ضیاالدین و چندنقطه دیگر اراک برگزار می‌شود و عزاداران شب را در مصلی اراک و تکایا و حسینیه‌ها و مساجد بابرگزاری مراسم شام غریبان به سوگواری خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاروان غم عزاداران فاطمی در شهرستان اراک به راه افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..