تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت کاپیتان پرسپولیس طی دو روز آینده مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی در جریان دیدار تیمش مقابل الوحده دچار آسیب دیدگی شد و به ناچار در نیمه دوم مسابقه میدان را ترک کرد. شرایط این بازیکن هنوز مشخص نیست چرا که تشخیص در مورد آسیب دیدگی کاپیتان سرخ پوشان هنوز تکمیل نشده است.

با اعلام دکتر حقیقت پزشک سرخ پوشان، از عضله آسیب دیده حسینی ام.آر.آی انجام شده و تا زمانی که پاسخ آن به دست کادر پزشکی پرسپولیس نرسد، درمان این بازیکن آغاز نمی‌شود. به محض مشخص شدن میزان آسیب دیدگی، تمهیدات لازم برای درمان کاپیتان سرخ پوشان آغاز خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت کاپیتان پرسپولیس طی دو روز آینده مشخص می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..